Jedan stanovnik Beograda je odučio da proda svoje vozilo i kada je mislio da je sve uredno prošlo,desio se problem. Naime kupac mu je zaprijetio tužbom.

 

 

Na facebooku je nedavno jedan Beograđanin iznio svoje iskustvo koje je doživio nedavno prilikom prodaje automobila.Naime kupac je nako nto je preuzeo auto ,javio čovjeku da je našao niz nepravilnosti i kvarova na automobilu te mu je rekao da će ga tužiti.Kupac je naveo da želi da mu prodavac isplati novac u vrijendosti od 1800 evra te da mu pokrije i troškove koji zapravo iznose 13500 dinara.Kupac je rekao i da neće dugo čekati poslodavca,samo osam dana.Prodavac je ostao šokiran ovim te je odlučio da a facebooku podijeli svoje iskustvo. Poslodavac je i zamolio ako ima neko ko bi ga mogao pravno posavjetpvati šta da radi ,odnosno koji sljedeći korak treba preuzeti.

 

Čovjek koji je kupio auto jasno je istakao da njegovo novo auto troši čak jedan čitav litar ulja na samo 1000 kilometara te da mu je DPF filter zapravo začepljen i da to ustvari ukazuje da je motor automobila u jako lošem stanju i da zahtjeva mnogo novca i stalnu popravku,za šta kupac nije znao i ne želi da popravlja auto svako malo.Kupac je nave još par problema npr da ni grijanje ne radi,tj grijanje  na sjedalima.Tvrdi i da je par puta opomenuo čovjeka od koga je kupio auto,da postoje veliki i stalni problemi sa autom,ali ga je on konstantno ignorisao te je kupac na kraju odlučio da ga tuži jer nije vidio nikakvo drugačije rješenje.

 

 

“Ja sam njemu janso rekao da auto troši malo više goriva nego što je to uobičajeno.Moj me kupac nikad nije pitao o detaljima auta sve dok na autu nije proradila ona lampica za ulje te je on tada odlučio da me kontaktira nebrojeno puta jer želi da mu ja platim troškove za popravak autoa,iako to auto ustvari više nije moje.Ja sam ga uporno odbijao ,a on j na kraju odučio da me tuži.Doveo me je u situaciju da njegov advokat kontaktira sa mnom i da mi traži naknadu štete u iznosu od 1800 evra (za pretjeranu potrošnj uulja i zapušeni filter.)Ja sam kupcu jasno rekao da neću platiti te troškove,međutim sada mi njegov advokat preti tužbom.Sve me je ovo nagnalo da tražim savjet od nekog pravnog lica te sam odlučio da sve ovo podijeelim na facebooku,jer ipak živimo u 21.vijeku te sam mislio da bi se ovdje najprije našao neko ko bi me posavjetovao.”  – kaže razočarani Begrađanin.On još napominje da je auto zapravoo 2015. godište a ima pređenih više od 300000 kilometara te je prodan za 9000 evra.

 

 

Beograđaninu su mnogi komentarisali status ,a najviše komentara se odnosilo na to da se u ugovoru mora jasno navesti u kakvom stanju je auto,pa bio on nov ili polovan.Polovan se auto može kupiti lakše nego novi, jer se prilikom kupovine polovnog automobila jasno vidi u kakvom je stanju.Kupac nema pravo na naknadnu reklamaciju,jer je vidio auto i ako su postojale primjedbe trebao ih je odmah raspraviti sa čovjekom koji je prodavao auto,a na kraju krajeva nije ni bio primoran da kupi auto,ako mu se nije sviđao.

 

Preporučujemo