Svi mi volimo kada nam odjeća fino miriše,ali svaki omeksivač izblijedi s vremenom.pogotoo kada je riječ o odjeći koju operemo a ne nosimo je odmah.Želite li saznati na koji način vaša odjeća može mirisati fino na duži period? Pročitajte u nastavku članka.

Naime,ako primjetite da vaša odjeća ima neugodan miris ili jednostavno nije tako svježa kao nakon pranja, možete isprobati jedan veoma ekonomičan trik kako biste povratili svježinu mirisa vaše odjeće.

Na TikToku, korisnica po imenu “boringbb” često dijeli svoje modne kombinacije,ali i različite stilove odjeće. Nedavno je otkrila zanimljiv trik koji je naučila od svoje bake. Prema njenim tvrdnjama, korištenjem jednog sastojka možete postići da vaša odjeća zadrži svjež miris čak i do 20 godina. Naime radi se o običnom sapunu, koji se može nabaviti po veoma pristupačnim cijenama u svim marketima.

 

 

Pošto je od svoje bake nasledila veliki broj takozvane vintage odjeće koja je veoma stara, trik sa sapunom postao je neophodan za nju. Pitala je da li još neko koristi testere mirisa iz časopisa i stavlja ih u ladice kako bi odjeća lepo mirisala, što je i sama radila do pijre nekoliko mjeseci. Međutim, primjetila je da sapun nije koristila, ali je primetila da ga baka često koristi. Pitajući je zašto to radi, baka joj je objasnila da uz pomoć sapuna održava miris odjeće koja je veoma stara.

Da biste isprobali ovaj trik, jednostavno kupite sapun sa mirisom koji vam se dopada i umotajte ga u papir. Na taj način, održavaćete miris odjeće i istovremeno se oslobađate problema s moljcima. Video ove korisnice TikToka pregledan je više od 680.000 puta, a mnogi su pohvalili korisnost ovog trika.

Kada je riječ oTikToku, TikTok je vrsta društvene mreže i sličan je  Youtubeu.Zapravo se radi o apliakciji koja je poznata kao Douyin u Kini,a predstavlja kinesku platformu za društvene mreže za dijeljenje video zapisa u vlasništvu ByteDance-a. Ova društvena platforma omogućava kreiranje različitih kratkih video zapisa koji pokrivaju širok spektar žanrova, uključujući ples, komediju i obrazovanje, a trajanje im varira od 3 do 60 sekundi.

Početno se pojavio na kineskom tržištu pod imenom Douyin u septembru 2016, kasnije je TikTok 2017. godine postao dostupan za iOS i Android uređaje na većini tržišta van kontinentalne Kine. Međutim, tek nakon spajanja sa drugom kineskom društvenom medijskom platformom Musical.ly, 2. avgusta 2018. godine, TikTok je postao dostupan širom sveta, uključujući i Sjedinjene Američke Države.

 

 

U periodu od tri godine nakon pokretanja u septembru 2016. godine, TikTok je privukao 800 miliona aktivnih korisnika. Među poznatim korisnicima su Zach King, Loren Gray, Baby Ariel, Lisa i Lena, Will Smith, Addison Rae, Jason Derulo, Jennifer Lopez, Camila Cabello, Lilly Singh, Selena Gomez, Millie Bobby Brown, Noah Schnapp i Charli D’Amelio, koja je najpopularnija osoba na platformi.

Ministarstvo za elektroniku i informacijske tehnologije Indije je 29. juna 2020. godine potpuno zabranilo TikTok, zajedno sa još 223 drugih kineskih aplikacija, navodeći da su “štetne za suverenitet i integritet Indije, odbranu Indije, sigurnost države i javni poredak”. TikTok je takođe bio povremeno blokiran u drugim zemljama, uključujući Indoneziju i Bangladeš, iz različitih razloga. Takođe je bio zabranjen u Jermeniji tokom sukoba oko Nagorno-Karabaha 2020. godine.

 

Preporučujemo