Selma Mekić je rođena u Novom Pazaru, gradu poznatom po svojoj bogatoj kulturnoj baštini i tradiciji. Iako je njeno ime postalo prepoznatljivo u javnosti zbog kratkog braka sa poznatim crnogorskim pevačem Dadom Polumentom, njena životna priča mnogo je dublja i bogatija od tih medijskih naslova.

- Selma je odrasla u porodici u kojoj je vera imala centralno mesto. Njen deda, iako nepismen, bio je posvećen obrazovanju i izgradnji mekteba u svom selu, što je ostavilo snažan utisak na mladu Selmu. Ova porodična tradicija poštovanja vere i obrazovanja oblikovala je njen pogled na svet i životne vrednosti. Zbog toga je odlučila da upiše Medresu, versku školu koja je od nje zahtevala nošenje hidžaba. Sa 15 godina, Selma je počela nositi hidžab, što je za nju bilo prirodno produžetak njenog duhovnog puta.
Njena priča sa Dado Polumentom počela je 2012. godine, kada su se venčali u Novom Pazaru, u skladu sa islamskim običajima. Njihov brak je bio rezultat šerijatskog zabavljanja, koje podrazumeva uzdržavanje od fizičkog kontakta i zajedničkih izlazaka. Dado je tada izjavio da mu ništa od toga nije nedostajalo jer je bio duboko zaljubljen i posvećen Selmi. Međutim, nakon venčanja, Dado se vratio starim navikama, što je izazvalo napetosti u braku. Kada su se pojavile fotografije na kojima je Dado viđen u društvu drugih žena, Selma je odlučila da okonča brak. Nakon samo pet i po meseci zajedničkog života, njihov brak je tiho okončan, bez velikih javnih skandala, ali sa velikim posledicama po oboje.
- Nakon razvoda, Selma se posvetila svojim strastima i talentima. Završila je Fakultet islamskih nauka u Beogradu i stekla zvanje diplomirane pedagoškinje i veroučiteljice. Kroz svoj rad u obrazovanju, ostavila je snažan utisak na mnoge mlade ljude, prenoseći im vrednosti vere, discipline i poštovanja.
Pored toga, Selma je izgradila karijeru kao umetnica. Njena strast prema arapskoj kaligrafiji dovela je do toga da njeni radovi postanu prepoznatljivi i cenjeni. Njeni kaligrafski radovi nisu samo estetski lepi, već nose duboku simboliku i duhovnu poruku. Jedan od njenih najistaknutijih radova bio je dizajn korica za kapitalno islamsko delo – Tirmizijinu zbirku hadisa, izdanje u sedam tomova.
- Njene izložbe nisu se ograničavale samo na region. Selma je predstavljala svoje radove u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, ali i u Nemačkoj, Iranu, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Libanu. Na svakom kontinentu njen umetnički izraz naišao je na divljenje i poštovanje.
Selma je takođe poznata po tome što se ne libi da javno govori o položaju muslimanki u savremenom društvu. Uvek ističe da su predrasude prema ženama koje nose hidžab rezultat neznanja i površnog tumačenja vere. Sa ponosom nosi svoju maramu i smatra je izrazom identiteta, slobode i dostojanstva. Posebno naglašava da nikome nije dužna objašnjenje zbog toga što je pokrivena.
Jedno od najneprijatnijih iskustava u vezi sa nošenjem hidžaba bilo je, kako sama navodi, kada je morala da ga skine prilikom slikanja za ličnu kartu. Danas, zahvaljujući promeni zakona, može ponosno da nosi hidžab i na svim zvaničnim dokumentima. Ostale neprijatnosti smatra sitnicama koje nisu vredne pomena.
Pored umetničkog izraza i javnih nastupa, Selma ne propušta da istakne koliko su žene u islamu zapravo zaštićene. Naglašava da problem nije u veri, već u onima koji tu veru pogrešno tumače ili zloupotrebljavaju. Kur’an, kako kaže, jasno i precizno govori o pravima žena – od prava na nasledstvo i obrazovanje, do prava na razvod i ponovno udavanje.
Kada je reč o razvodu od Polumente, Selma godinama nije želela da komentariše ništa, držeći se dostojanstva i privatnosti. Međutim, pre nekoliko godina, oglasila se putem društvenih mreža kada je, kako kaže, bila prinuđena da reaguje. Neka Dada Polumenta konačno razume da smo se razveli pre gotovo deceniju i da nema nikakvo pravo da moje ime koristi u javnosti. Ja ga nikada nisam javno pominjala, ovo je prvi i, nadam se, poslednji put – napisala je tada, dodajući da su njen interes oduvek bili vera, umetnost i kultura, a ne medijska pažnja.