Otprilike u 23:20 sati. u utorak, bivši šunker pokazao je izuzetnu hrabrost poduzevši brzu akciju i spriječio potencijalno katastrofalan događaj. Incident se dogodio nakon dolaska teretnog vlaka 48911 na prugu iz Koprivnice.
Vidjevši kako posljednji vagon voza teškog 2.000 tona skreće sa pruge i ošteti infrastrukturu, on je instinktivno skočio na stepenicu automobila i počeo da odvrće ručku dok je bio u pokretu. Njegov cilj je bio jedinstven: osloboditi zrak iz kočionog voda, uzrokujući aktiviranje svih kočnica. Vozač je ostao zapanjen jer se voz na kraju zaustavio. Lončerević je odahnuo, još uvijek pokleknut od naleta adrenalina. Stanica je ubrzo postala centar policijske istrage.
Sindikat vlakova Hrvatske je neizmjerno ponosan na nedavne akcije svojih članica. Vjeruju da je njegovo prethodno zaposlenje odigralo značajnu ulogu u njegovoj sposobnosti da donese hrabru i razumnu odluku. Da nije postupio hrabro i uspješno riješio problem, posljedice bi bile katastrofalne. Željeznički sistem je mogao biti nepopravljivo oštećen, a rad je mogao biti obustavljen na neodređeno vrijeme.
Trenutno čekamo kontakt Marka koji trenutno spava i možda još nije svjestan katastrofe koju je spriječio. Marko je bio na dolaznom peronu kod ureda gdje se obično dočekuju vozovi. Vozovi obično prolaze kroz stanicu brzinom od 20 km/h, pa pretpostavljamo da je to bila i brzina ovog voza. Odjednom je izbio haos dok je voz probijao peron, asfalt i šine, stvarajući nepodnošljivu buku zbog svoje težine od 2000 tona. Mašinovođa nije bio svjestan situacije i bio je iznenađen kada je izašao iz voza. U ovoj kritičnoj situaciji u kojoj je neophodna hitna akcija, Markovo iskustvo sa prethodnog posla šunkera bilo je neprocjenjivo. Ovo je Jutarnjem listu javio Sindikat vlakova Hrvatske.
Anketar se raspitivao o potencijalnom ishodu ako Lončarević nije preduzeo navedenu radnju u ovom scenariju i da je voz krenuo. Lončarević je u odgovoru naveo da bi infrastruktura na izlaznoj tački bila potpuno uništena, zbog čega bi se zatvorila stanica na kojoj je u toku izgradnja. U pitanju je stanica, kako je naveo sagovornik, za 95 odsto saobraćaja.
Dok sam radio u stanici Dugo Selo, dogodio se neočekivani događaj. Dok sam stajao na određenom području za dolaske vozova, oglasio se alarm koji me je upozorio na problem. Pregledom sam otkrio da je zadnji vagon voza iskočio iz šina i da se ubrzava. Uprkos signaliziranju znaka STOP, mašinovođa me nije uspio vidjeti na vrijeme. Pošto nisam imao vremena i da je napon u stanici još uvek radio, morao sam da razmišljam na nogama. Brzo sam potrčao i uskočio u pretposlednji vagon, uspevši da zaustavim voz. Situacija se brzo razvijala, ali se na sreću dobro završila. Marko Lončarević, heroj dana, skromno je opisao događaj kao da jednostavno radi svoj posao.