U današnjem ćlanku donosimo priću o novoj ćokoladi koja mjenja boju,vjerovali ili ne,ne propustite…

  • Nova “čokolada koja mijenja boju” postala je ljetni hit na društvenim mrežama, ali mnogi su ubrzo otkrili da iza efekta stoji – samo ambalaža.Cadbury, poznati britanski proizvođač slatkiša, predstavio je ograničenu ljetnu seriju Dairy Milk čokolada, među kojima je i nova varijanta s okusom Iced Latte. No ono što je izazvalo najviše pažnje nije bio okus, već vizuelni efekat koji pakovanje proizvodi kada se ohladi. Ambalaža je izrađena pomoću termokromatske tehnologije, koja na niskim temperaturama otkriva šarene ljetne motive poput ležaljki, zmajeva i suncobrana.

Video snimci pakiranja koje “mijenja boju” preplavili su TikTok, a korisnici su masovno kupovali čokoladu vjerujući da će se i sama čokolada transformirati. Ipak, tu dolazimo do “cake” koja je mnoge razočarala – boju mijenja samo omot, dok je čokolada iznutra potpuno obična.

  • Komentari razočaranih korisnika TikToka jasno pokazuju koliko su očekivanja bila velika, ali i koliko su mnogi ostali zbunjeni i – prevareni:

“Stvarno sam mislio da se čokolada mijenja. Bezveze.”
“Nasamarili su nas. Ne volim hladnu čokoladu.”
“Uvijek mora biti neka fora. Svi smo pomislili da će i čokolada promijeniti boju.”

VIDEO Pojavila se nova hit čokolada! Ova mijenja boju i svi je snimaju. Ali ima jedna caka...

  • Ove reakcije potvrđuju da je marketinški trik sa termokromatskom ambalažom bio izuzetno efikasan u privlačenju pažnje, ali i da je stvorio pogrešna očekivanja kod mnogih potrošača. Iako je ambalaža bila inovativna i vizuelno privlačna, razlika između onoga što je obećano i onoga što su ljudi očekivali ostavila je mnoge – razočarane.Uprkos tome, Cadbury je iskoristio znatiželju potrošača na kreativan način, pogotovo u sezoni kada se pojačano postavlja pitanje – da li čokoladu treba držati u frižideru?

Komentari razočaranih korisnika TikToka jasno pokazuju koliko su očekivanja bila velika, ali i koliko su mnogi ostali zbunjeni i – prevareni:

“Stvarno sam mislio da se čokolada mijenja. Bezveze.”
“Nasamarili su nas. Ne volim hladnu čokoladu.”
“Uvijek mora biti neka fora. Svi smo pomislili da će i čokolada promijeniti boju.”

  • Ove reakcije potvrđuju da je marketinški trik sa termokromatskom ambalažom bio izuzetno efikasan u privlačenju pažnje, ali i da je stvorio pogrešna očekivanja kod mnogih potrošača. Iako je ambalaža bila inovativna i vizuelno privlačna, razlika između onoga što je obećano i onoga što su ljudi očekivali ostavila je mnoge – razočarane.

Brend menadžerica Mara Popa iskoristila je lansiranje novog proizvoda kako bi ponovo otvorila ovu debatu, rekavši da je čokolada savršena i za ljeto, posebno kad se servira rashlađena. Istraživanja su pokazala da čak 67% Britanaca ljeti drži čokoladu u hladnjaku, iako Cadbury inače savjetuje da se čuva na suhom, tamnom mjestu, ispod 21°C.

  • Iako su očekivanja bila možda malo previsoka, pakovanje koje reaguje na hladnoću ipak je zabavna inovacija, a novi okus – kombinacija mliječne čokolade, kave i keksa – bi mogao zadovoljiti i najzahtjevnije sladokusce.

Za kraj, ostaje činjenica: čokolada ipak ne mijenja boju – samo omot. Ali ako ništa drugo, marketinški trik je uspio – svi pričaju o njoj,

Preporučujemo